onsdag 4 februari 2015

Snart så är det dax!

Nu drar det ihop sig!
Startat min näst sista arbetsdag innan det blir en lite dryg veckas semester och vi styr bilen mot sälen :D UNDERBART!

Igår var en lite lätt stressig dag där jag hade många måsten att hinna med. Men det gick bra trotts allt :)
Startade dagen med ett besök hos frissan, tack Caroline! Nu kan jag känna mej snygg i skidbacken med ;) Och fick även se den fina gravid magen som växer och frodas :)

Sedan bar det iväg till Roasjö för att hämta Simons snowboardutrustning och sedan vidare till Limmared. Väl där så hämtade jag upp Tyra på dagis och bytta bil för att få med mej allt hem till Lotta. Väl där så hade jag lovat att skruva ihop Jimmys skidor. Men först behövde både jag och Tyra få i oss lite lunch så vi skulle klara av att hålla sams hela eftermiddagen ;)

Men sagt och gjort så fick jag ihop skidorna åt Jimmy och Tyra lekte på golvet och somnade sedan en stund i soffan till resterande av familjen kom hem ;)
Då var det dax för att skriva mat/handlingslista för sälen så att vi kan ha lite koll på läget :P

Sedan blev det en snabb sväng till stallet igen för att klappa om hästarna och fixa fram lite mat till dem nu när jag ska jobba två dagar.

Så man kan sammanfatta med att det var fullt ös hela dagen igår!
Så nu vill jag bara ha fredag :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar