torsdag 5 februari 2015

Sista dagen!

Det är helt otroligt! Vi ska för fasen bara på skidsemester.
Ändå drömde jag i natt att jag både glömde hjälm och vinterjackan hemma. De roligaste var att Jimmy fick köra och hämta två gånger :P
 Men hur svårt kan det vara, så mycket är det inte som ska med ju. Nästan skrattretande :P

Men nu är de som sagt inte så jätte långt kvar för i morgon drar vi! Fy fasen va skönt!
Så just nu gör jag allt för att fördriva tiden på jobbet så att ja kan få åka hem ;) Men det går i ärlighetens namn inte särskillt bra för mig. Är fortfarande 7 tim. kvar. SUCK OCH STÖN!
 Någon som har ett super tidsfördrivs tips? Jag har sett på film, fixat namnlappar till stallet, målat i en målarbok. Men tiden går fortfarande lika sakta :P

Ge mej snö, sol och ett par skider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar