söndag 1 november 2015

Tillbaka på bloggen!

Ne nu är de nog dax att ta upp bloggandet igen. Har varit riktigt dåligt den senaste tiden. Har inte funnits något engagemang till bloggen även om jag har haft saker att kunna blogga om. 
Det är mkt som hänt och mkt som kommer hända framöver. Men de berättar jag om allt eftersom. 

Jag har varit en sväng på Astrid Lindgrensvärld med @lottapotta och barnen såklart. Tycker det är så mysigt att åka dit på höstlovet när det är marknad å sådär. Två sköna dagar har vi haft med mycket bus och skratt. Provade även ett nytt boende som jag gillade väldigt mkt, så får se om de blir där vi kommer bo nästa gång med :) Vi bodde på Pippis hotell eller numera heter det Smålandsbyn. De rekommenderar jag för er som tänkt åka dit med era barn. 


#astridlindgrensvärld #astridlindgren #pippishotell #smålandsbyn #pippilångstrump #emililönneberga #ronjarövardotter #barn #mys #bus #höstkalas #marknad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar