torsdag 5 november 2015

Present/Julklapp

Hej allihopa! 
Igår var jag iväg på något riktigt kul! 

Jag fick för ett litet tag sedan en spontan present? Eller var de för tidig julklapp av mina extra Barn med familj. En kurs i att modellera människor till tårtor. :) 

Så igår var jag i väg hos Flickorna i köket i Hillared. Med spänning gav jag mej iväg med endast ombedd att ta med mej en burk att stoppa mina konstverk i. 

Det var riktigt roligt och de blev ju en människa till slut. Vi började med bara ansiktet för att försöka få till det. Sedan gjorde vid en hel gubbe. Eller helt hel blev den inte för tiden räckte inte till. Den saknar en arm och hår :P 

Men blev ganska nöjd och insett att jag nog ska använda mmf istället för sugerpaste. Lättare att modellera med. 

Så jag tackar för presenten och för en väldigt kul och givande kurs! :) 
Rekommenderas starkt till andra intresserade! 
Mycket duktig handledare med bra förklaringar på teknik och visar tydligt hur man gör. 


#flickornaiköket #medelleringskurs #tårtfigurer #tårtfigur #kurs #inspiration #kul #hillared 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar