tisdag 17 november 2015

Flickorna i köket!

Jaha, då ska vi se. Jag var på ännu en Tårtkurs förra veckan! Känner mej mer och mer inspirerad. Synd att de inte är några fler förrän till våren möjligen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge sägs de ju. 

Denna kväll var det fokus på blommor. Mitt mål var väll att få mer finess på mina blommor och lära mej lite tekniker för att underlätta och framförallt få de snyggare. ;) 
De var endast två deltagare denna gång med. Lugnt och skönt med andra ord. 
Vi gjorde rosor och den klassiska förknippade blommen med begravning, kalla. 
Sedan fick vi även prova med lite enklare utstickare ch göra egna varianter med färger och former. 
Det bästa är att man alltid lär sig något nytt! 

Så jag tackar flickorna i köket för ännu en kanon kurs! Och hoppas verkligen att de blir fler kurser till våren som jag har möjlighet att gå på! 


#flickornaiköket #tårtdekoration #mmf #rosor #hillared #bakkurs #tårtkurs #tårtdekorationskurs #tårta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar