fredag 14 augusti 2015

Barnbesök!

Idag har jag haft de underbara barnen här, alla fyra :) vi har haft en toppen eftermiddag med både blåbärsplockning, lite bad och besök på lekplats. En bra utomhus dag helt enkelt. 

Men jag blir förundrad varje gång. När andra man träffar på typ lekplatser och så får reda på att inget av barnen är mitt. Så ställer de alltid samma fråga, hur vågar du/orkar du ha alla fyra samtidigt? De var väldigt starkt av dej. Men jag ska säga att jag ser de inte som ett problem alls. Förstår att de är jobbigt att ta fyra barn samtidigt om man bara ser problem med det. 

Sedan är nästa fråga, är du inte sugen på egna barn? 
För de första vad är de för jävla fråga?! Och för de andra, de tro fan jag är. Men de är ju inget man gör bara sådär precis. Blir så trött på folk ibland. Kan ju finnas anledningar till att jag inte har barn än, handlar väll kanske inte om att inte vara sugen. Men de skulle jag i så fall inte vilja dela med andra föräldrar på en lekplats eller grannar som jag normalt sett inte umgås med. 
Ja blir så trött ibland. Kalla de att hänga upp sig på småsaker om ni vill, men mej stör de. 

Oavsett så har jag haft en kanon dag och de är det viktigaste! :) 


#barn #besök #barnvakt #allakanvaramed #sommar #sol #bad #blåbär #plockablåbär #lekplats #gunga #syskon #underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar