lördag 6 juni 2015

Student!

Ännu en tårta blev igår levererad till en glad student. :)
Dock var tårtan hemlig tills dagens studentfirande. Men jag tror och hoppas ändå studenten och övriga familjemedlemmar är nöjda med tårtan. Tror jag uppfyllde de få kraven som fanns :)

Som vanligt är jag alltid självkritisk och sa till min sambo att jag tyckte de såg ut som att en treåring hade gjort den. Men de brukar jag säga när jag inte blir nöjd :P 
Blir jag nöjd någon gång då? Ja, de frågade min sambo mej. Jag vet inte hur många tårtor jag gjort faktiskt, men nej jag är sällan fullt nöjd. Med denna studenttårtan så är jag endast nöjd med ugglan som sitter på tårtan. Och de är ju alltid något. Även glad att ja lyckades få bort alla veck på marsipanen. Annars är den mest kaos om ni frågar mig :P 

Frågor ang. Tårtans innehåll m.m ? Skriv en rad så kan vi lösa recept om de skulle önskas :)


#tårta #uggletårta #spritsa #marsipan #uggla #blågul #student #studentmössa #studentuggla #studenttårta #hemmabakad #hembakad #hemmagjord #kakburken #sommar #juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar