onsdag 10 juni 2015

Babyfoot

Igår kväll körde jag lite hemma spa inför utlandssemester. 
Jag har extremt torra och fula fötter. Brukar säga att jag ärvt pappas fötter :P 
Så jag tänkte jag skulle prova produkten babyfoot. Har aldrig testat det. Det är som plastpåsar man sätter på fötterna med någon vätska i. Dessa ska sitta på fötterna en timma. 
Såhär kommer ett bildresultat. Oavsett synlig skillnad så kändes fötterna mjukare efteråt :) så tummen upp för det. Har du hårda och torra fötter så prova! 

Medan jag ändå hade fötterna i fula påsar så la jag en ansiktsmask i hopp om att få rent huden i ansiktet.


#babyfoot #hårdafötter #torrafötter #ansiktsmask #hemmaspa #tahandomsigsjälv #mjukafötter 




4 kommentarer:

  1. Vänta du två veckor typ 😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad ska ja vänta på i två veckor? :P

      Radera
    2. Du kommer å märka de.. ;-)

      Radera
    3. Gött! Tänkte köpa på mej använda med jämna mellanrum för att få bukt med mina fula fötter ;)

      Radera