onsdag 4 maj 2016

Isaberg

I helgen som gick så var det dax för vår julklapp. Höghöjdsbanan på Isaberg var vår destination :) 

Vi bodde i en super fin stuga på Isaberg mountainresort som de så fint heter. 
Höghöjdsbanan var även den sjukt rolig och inte sö läskig som jag trodde! 
Jag rekommenderar detta till er alla som inte är allt för höjdrädda :) 
Det är även tillåtet för barn från 8 år i vuxet sällskap. Så de finns utmaningar för alla i familjen. 

Det finns även en stor lekplats för de mindre barnen som inte får klättra i träden :) 

På kvällen blev de bastubad. Jag är inget fän av att bada bastu. Men de gick helt okej ändå :) 
Vi fick en skön barnfristund tillsammans. De tillfällena är guldvärda! 

Så jag hoppas att några av er beger er till detta underbara ställe någon gång. Jag kan lätt göra detta igen!

Tack Kristoffer för den fina julklappen :D 


#julklapp #isaberg #isabergmountainresort #höghöjdsbana #höghöjdsbananisaberg #familj #tillsammans #familjeaktivitet #barn #vuxen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar