fredag 3 juli 2015

Dålig människa

Uscha, har sovit så dåligt de sista nätterna. Så jag är så sjukt trött. Men,men bara kämpa på. Sova lär jag väll kunna göra en annan dag ;) 

Idag är de hökörning hemma. Dock får jag snällt jobba och jag ber till gud att de går bra för dem utan mej. Har faktiskt dåligt samvete för att jag inte har möjlighet att hjälpa till. De är trottsallt mina hästar som ska ha mat. Men, inget att göra åt tyvärr. 

Å de känns som ett jäkla gnäll inlägg detta. Men ibland så känner man sig som världens sämsta människa. Som att man inte är bra på något. Hinner inte hjälpa familjen och hinner inte träffa sina kompisar fast man vill. Några säger att de handlar om prioriteringar, ja vet inte. Har ju häst med, å den kanske jag ändå måste prioritera allra högst? 

Ja jag vet inte, känner mej mest förvirrad och att de är få som verkar vara nöjda med de jag gör för att hinna med allt jag vill. 
Vi får väll se, försöker göra mitt bästa iaf och ner än så kan jag inte göra antar jag. 


#dåligmänniska #känslor #varatilllags #gnäll #sömn #funderingar #dåligtsamvete #hökörning #hästar #vänner #kompisar #familj #näraochkära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar