söndag 24 maj 2015

Bloggevent!

Sitter på jobbet, lite sliten efter gårdagen! Men kul hade vi!
Igår begav jag och Lotta oss iväg till Norrköping för ett bloggevent. Detta skulle bli väldigt spännande. Detta event var egentligen riktat till mammor vilket namnet på eventet väldigt tydligt säger, Mammamingel 2015. Men jag hade fått äran att följa med för att jag har Lottas barn väldigt mycket och för att jag är fadder/gudmor till två av hennes små gullungar. :) 
Så självklart var det mycket som handlade om barn, men tänker att det samtidigt finns mycket att lära. För en dag kanske jag kommer bli mamma även om jag inte är det precis nu. 
Våran bilresa började tidigt så vi var väldigt glada när vi kom fram och dessutom utan att köra vilse!



Men väl där var det en hel del som inte kändes som de va riktat direkt till mammor för de utställare som var där var allt från Segway uthyrning till glasss, smink och bilbarnstolar. Ja ni hör, en salig blandning. Detta gjorde att jag kunde släppa nerverna lite. Dock tog alla föregivet att jag hade barn, men de kanske inte var så konstigt heller. 


Under dagen bjöds de på väldigt god mat, fika och föreläsningar. Självklart en hel del instagram tävlingar och andra tävlingar. 
Det roligast enligt mig var nog att köra Segway. Aldrig gjort de förut, en ny kul upplevelse. Nästan så man skulle vilja ha en egen :P 

 


Dagen avrundades med vinstutdelning på tipspromenad, lotter och goodiebags. Och inte allt för att glömma, de underbara musikquizet! Helt underbar kille som höll i detta framförallt! 
Så jag vill tacka för ett bra organiserat och arrangerat event. Och sjukt mycket saker fick vi med oss hem. De mesta kanske kan komma till användning någon gång, eller så ger man bort det. 
Hela bagagen var full när jag och Lotta lämnade Norrköping för att ta oss den långa vägen hem igen. 




#bloggevent #mammamingel #event #goodiebags #norrköping #barn #segwaynorrköping @segwaynorrköping #triumphglass #sugerkitchen #thebodyshop #intima #besafe @besafesverige #ballerina #marabo #gunry #tepe #bambino #extra #caktus #hth #coop #modifast #edet #friggs #estrella #göteborgskex #kavli #nutrilett #partylight #bamsesolkräm #aloevera #colgate #weibulls #loka #ramlösa 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar