lördag 1 november 2014

Allahelgonsdag

Lång dag som ändå gått fort.
Började dagen i stallet vid 7.30.
Ridit både Filur och Fantomen, de går ett Godkänt idag iaf.
Sedan tömkörde jag Agnes en sväng innan jag stressade hem för att hinna duscha innan de bar iväg på mat hos Svärföräldrarna i Bollebygd. Skulle även ha med mej Martin och Adam. Mycket trevligt och god mat :) Längesedan vi sågs sist.

Sedan hem för att lämna pappas bil i Roasjö och lämna pengar till pappa. Sedan hem för att Martin skulle in och dansträna en lördag kväll kl 19-21. Jätte kul, NOT!
Inser även när ja kommer in i lägenheten att de ser ut som ett mindre bombnedslag, så lika bra att städa lite.
Men så är de. Så nu är jag ganska seg i kroppen. Kanske kan få lite sovmorgon i morgon om jag har tur.

Sitter och diggar dansmusik och inser att en danskväll inte hade suttit fel, minns inte när jag dansade sist och ikväll missar vi den för att NÅGON har dansträning. En lördag kväll, de var de dummaste jag hört!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar