onsdag 17 september 2014

Fystest nummer 2!

Dagen till enda!

Fystest avklarat! och jag är sjukt missnöjd.
Visst jag har tappat 4.3 kg fett, men även 1.3 kg muskelmassa vilket suger riktigt hårt!
Å jag vill inte hålla på att äta massa shakes för att komma dit jag vill heller, för det håller inte i längden, de förstår även jag. Men men. Jag va ju inte sämre i någon gren i fystestet sen sist, men inte speciellt mycket bättre heller.
Men får väll lyssna på min vän att det är bara att kämpa vidare.
Men känslan just nu är ändå att en godispåse i soffan hade vart de bästa å bara lägga ner allt.
Men försöker se de positiva. För om jag tittar på måttbandet sen jag började träna och lägga om kost i mitten på juli så har de faktiskt skett en förändring. Ser den dock inte själv. Ser samma spegelbild som alltid. Men,men nog om det.

Idag fick lilla Agnes ett chip å jäklar vad de blödde. Hålla tummarna för att hon inte lyckas blöda ut chipet, men nu är de gjort så de saknas bara ett intyg från veterineren med på hennes ålder så ska jag nog ro detta i hamn med.

De gula fick vila idag, så jag passar på att boosta dem lite med havre. De mest märkliga är att de ska äta ur samma krubba fast att de finns två med samma innehåll i :P
Innan jag lämnade Roasjö så var jag och planterade om på farmor och farfars grav så nu är det höst fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar